HTML

Új neveletlen 'hercegnő' érkezik :)

Friss topikok

Címkék

Archívum

Egy kis panaszkodás :D

2012.06.23. 12:17 Lilá

Lehet nem fogja senki elhinni, de már 4 nap után ki vagyok akadva a többieken :D Én pakolok utánuk, a konyha undorítóan néz ki reggel, amikor felkelek, mert otthagynak mindent, semmit nem tesznek vissza még a hűtőbe se... Félig megevett kenyerek vannak a pulton, tegnap használt teafilterek mindenütt... Plusz a villanyokat lekapcsolni luxus, egyik légkondi tegnap óta megy, most vettem észre...Inkább beletuszkolják a szemetet a zsákba, ami tele van, nem cserélnék ki :D Sokkoló, de azt hittem, hogy én vagyok a rendetlen. Na jó, van két kivétel, de hát a többi 4 ember nagy kupit csinál 5 perc alatt. :D

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lillusazolaszoknal.blog.hu/api/trackback/id/tr374606248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása